OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är social och bra på problemlösning!
Got City Center Hotels är en hotellkoncern som idag har 6 stycken hotell i Göteborg och Jönköping. Vi håller även på att bygga 1 hotell i Trelleborg.
Som en av våra Guest Relations Managers på GCCH så tar du hand om:
Telefonbokningar av hotellrum, svarar på gästernas frågor, har kontakt med avtalskunder, fakturerar, gör beställningar och viktigast av allt: Support till dina kollegor på dom olika hotellen i koncernen (6st).
Utöver kontakt med gästerna så tar du telefonsamtal från receptionisterna på hotellen när dom behöver hjälp med allt ifrån kvitton till gästklagomål.
I det här arbetet så är du på många sätt steget mellan hotellpersonalen och ledningen. Dom flesta frågorna eller problemen kommer du kunna lösa tillsammans med receptionspersonalen samtidigt som du skickar vidare mer krävande uppgifter till rätt chef.
Låter det här spännande? Skicka då din ansökan till work@gcch.se med "Guest" som rubrik.
Vi kräver inte tidigare erfarenhet som Guest Relations Manager, allt vi kräver är att du har rätt inställning och viljan att lära dig.