OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!
Hösten 2012 öppnade vi portarna till Nordens närmaste mötesplats. Ett spännande hotell med en helt ny och unik mötesplats mitt i Skandinaviens nav och i direkt anslutning till Sky City på Arlanda. Vi har en självklar målsättning att Clarion Hotel Arlanda ska ha den absolut bästa personalen och starkaste vinnarkulturen i branschen. Vi söker därför kreativa och personliga talanger som kan leverera en service utöver det vanliga. Detta för att nå vår ambition om att bli Europas Bästa Flygplatshotell.
Clarion Hotel Arlanda förväntar sig att du genomför ditt arbete med stor passion, personlighet, energi, mod och begeistring. Du uttrycker energi genom ett tydligt och dynamiskt kroppsspråk och en positiv utstrålning. Mod tillkännages genom ägandet av problem och en ”våga fråga” attityd. Slutligen ser vi att du är nyfiken och engagerad i allt och alla du möter, vilket summerar begeistring.
Guest Service Welcome Office Agent - Extra
Vi söker nu extra personal till Welcome office teamet.
Vi tror du är/har:
• en driven och engagerad person.
• en person som brinner för att ge bra service.
• stresstålig och gillar att jobba i team.
• tidigare erfarenheter inom hotellbranschen.
• tidigare erfarenheter från Cenium.
I tjänsten ingår:
• Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att gästerna alltid blir bemötta på ett passionerat sätt.
• Traditionellt receptionsarbete såsom att checka in och ut gäster, svara i telefon, ta emot boknigar, förbereda ankomstlistan, fakturering mm.
• Vara hotellets gäster behjälpliga med diverse frågor och önskemål före, under och efter deras vistelse.
• Kassa och mejlhantering.
• GSWOA arbetar aktivt med merförsäljning för att erbjuda gästerna bästa möjliga produkt.
• Att aktivt ta del av information från GSWOM.
• GSWOA är under sitt pass ansvarig för att reklamationer behandlas på korrekt sätt.
• Ansvarar för att hålla lobby och terrass i bästa skick efter givna instruktioner.
• Att vara uppdaterad och kunnig i hotellets brand- och säkerhetsrutiner.
• Att företagets policies efterlevs och att gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra.
• Att behandla våra gäster och kollegor med respekt.
• Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av närmsta ledare.
• Det är alla medarbetares ansvar att i alla lägen bidra till att gäst/kund eller kollega får bästa tänkbara upplevelse. Ibland innebär det att vi måste lägga vårt eget arbete åt sidan en stund för att stötta kollegor. För att gästen ska få en så bra upplevelse som möjligt. Detta prestigelösa samarbete hjälper oss att lyckas i vår ambition att vara Europas bästa flygplatshotell.
- Lön enligt kollektivavtal.
Ansökningar behandlas fortlöpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Mårtensson
Patrik Uppman
+46 701456994
Elisabeth Mellin
+46 84441800
Rikard Hallman
+46 84441800