Gulled Agenturer söker en Controller/Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Gulled Agenturer har funnits i möbelbranschen sedan 1895, då möbelproduktion startades i Småländska Emmaboda. Sedan 2004 driver Johan, Henric och Bodil företaget Gulled agenturer där producenterna Magis, Hay och Tom Dixon ingår. Idag har vi showrooms i Helsingfors, Stockholm, Göteborg samt Malmö där vi har vårt huvudkontor. Vi omsätter ca 210 miljoner 2016, och är 22 anställda idag. Vår målsättning är att vi 2018 når en omsättning på ca 300 miljoner.

Har du tidigare arbetat med order och administration? Är du noggrann och proffs inom administration och där din insats och energi kommer att göra resultat? Vill du arbeta med starka varumärken i ett marknadsledande företag?

Gulled Agenturer söker efter en Controller/Orderadministratör

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att ingå i vårt team i Malmö där du, tillsammans med en kollega, kommer att vara ansvarig för hela orderkedjan. Ansvarsområdet innefattar hela orderprocessen med kontinuerligt fokus på ordererkännande från leverantör, leveransbevakning, kontroll av att leveranstider hålls från leverantör, ordererkännande till kund samt uppdatera/kontrollera orderregister. Vi ser att det är en stor fördel om du har arbetat med godssökning då du även kommer att göra detta.

Vem trivs här?

Du har några års erfarenhet av att arbeta med administration, framförallt inom orderdelen, och är väl förtrogen med dess process. För att lyckas i denna roll är du serviceminded och besitter ett stort intresse för kundfokus. Du är flexibel och har en förmåga att snabbt kunna identifiera förbättringsområden, föreslå lösningar och självständigt fatta beslut. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och tar ett stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Eftersom att du kommer att vara i regelbunden kontakt med kunder och leverantörer, är det viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Som person är du utåtriktad och har ett eget driv. Du tycker om att umgås med människor och har gärna ett intresse inom möbler och inredning.

Viktigt är att du har erfarenhet av att arbeta i Visma Business!

Är du en ambitiös, driven och ansvarstagande person med en positiv attityd och ett stort intresse för service och administration så kommer du att trivas hos oss!

Vad erbjuder vi dig?

I fina lokaler på en kreativ arbetsplats i centrala Malmö kan vi erbjuda dig en tjänst som kombinerar självständigt arbete med teamarbete. Du får eget ansvar och möjlighet till personlig utveckling.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % och ska tillsättas omgående.

Är du intresserad?

Vi tillämpar ett löpande urval och vill därför ha din ansökan snarast, dock senast 11/12. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan (vi har ingen möjlighet att ta emot ansökan via e-post). Du kommer som en del i rekryteringsprocessen få svara på ett par frågor via din mobiltelefon (s.k. videointervju). Arbetspsykologiska tester kan också bli aktuella om du går vidare i processen. I den här rekryteringen samarbetar Gulled med Badenoch & Clark By Adecco Group. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Karin Kling på karin.kling@badenochandclak.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg

Rekryteringskonsult Karin Kling

Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström

Josefine Persson
0455-34 10 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Badenoch & Clark STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 23 november 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administration och Varuhantering

Administration och Varuhantering

12 november 2024

Projektkoordinator sökes!

Projektkoordinator sökes!

12 november 2024