OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är medarbetarna som gör GVV (https://gvv.se/). Vi är ett team som arbetar tillsammans där alla spelare behövs lika mycket för att vi ska uppnå våra gemensamma mål. Vi är inne i en spännande resa med sikte på framtiden och söker ständigt efter nya medarbetare som vill följa med. Vi tror på att ge våra medarbetare rätt förutsättningar och frihet till egna initiativ i arbetet för att ständigt utvecklas och förbättras.
Rollen hos oss
Som Ekonomiassistent på GVV kommer du att bli en del av vårt ekonomiteam där medarbetarna arbetar tätt tillsammans, men ansvarar för sina olika områden. I denna roll kommer du att ansvara för hela leverantörsreskontraprocessen för fyra bolag. Det innebär huvudsakligen att registrera nya leverantörer, kontering av fakturor och administration av attestflödet. Utöver hantering av leverantörsreskontra innefattar tjänsten även andra arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen. Du rapporterar direkt till Ekonomichefen.
Varför ska du jobba hos GVV
Hos oss får du utveckla och utvecklas, vi är personliga i relationer och pålitliga. GVV bygger på tydliga värderingar och på en sund kultur där vi kollegor har roligt, trivs med varandra och känner intresse för våra arbetsuppgifter. Vi arbetar för att vi alla ska känna meningsfullhet i våra arbetsuppgifter, bli sedda och se vår del i ett större sammanhang.
Du blir en viktig del i ett härligt gäng som tillsammans utbyter erfarenheter och stöttar varandra i arbetet med att driva projekten.
Vi kan erbjuda dig:
- Frihet under ansvar och korta beslutsvägar
- Goda anställningsvillkor och en härlig arbetsmiljö
- En arbetsplats där du som individ värdesätts
GVV är ett ledande företag inom betongunderhållsarbeten på broar, kraftverk, hamnanläggningar, parkeringsdäck samt andra konstruktioner. Företaget bedriver entreprenadverksamhet inom anläggningssektorn. I dagsläget har företaget kontor i Göteborg och Halmstad och är ca 80 medarbetare.
Om detta låter som något för dig, läs gärna vidare om vad som vi söker hos dig!
Kompetenser och personliga egenskaper
Denna roll innebär självständigt arbete och stort eget ansvar vilket kräver att du har god förståelse för hela flödet inom leverantörsreskontra. Det innebär att du har relevant erfarenhet och utbildning inom ekonomi. I arbetet är du noggrann och strukturerad men också flexibel och kan prioritera uppgifter och din tid. Vidare har du en god social förmåga där du har lätt att ta kontakt för diverse fakturafrågor. Vi ser gärna att du blir en del av oss och sprider glädje och positivitet i arbetet. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med Medius och Visma Net. Om du har tidigare erfarenheter från byggbranschen är även detta meriterande.
Kontaktperson
Emilia Bengtsson, Rekryterare, BraPersonal Sverige AB, emilia.bengtsson@brapersonal.nu, 073- 829 09 51.
Lena Brantberg, Rekryterare, BraPersonal Sverige AB
lena.brantberg@brapersonal.nu, 070- 350 89 09.
Ansökan
Eftersom vi tillämpar löpande urval och intervjuer sker löpande vill vi gärna ha din ansökan snarast.
I rekryteringen samarbetar GVV med BraPersonal Sverige AB. Anställning sker direkt på GVV.