OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår uppdragsgivares räkning söker vi dig som vill utvecklas, med till en början enklare uppgifter på en ekonomiavdelning i Stockholm. Uppdragsgivaren är en av de större affärsresebyråerna i Norden och globalt med representation i över 90 länder.
Affärsresebyrån
Affärsresebyrån är på stark frammarsch och drivs av kollegor med entreprenörkänsla som jobbar hårt men samtidigt har kul tillsammans. I och med en mycket platt organisation med närhet till chefer och ledning har du stora möjligheter att påverka och vara en del av besluten som tas. Ekonomiavdelningen består idag av tre personer men växer med företaget i övrigt.
Tack vare företagets internationella prägel finns även möjligheter till att på sikt söka sig till arbete utomlands i något av alla de projekt som drivs eller på en av bolagets siter runt om i världen. Företaget lägger stor vikt vid att medarbetare vidareutvecklas under parollen ”Brightness of future”.
Arbetsuppgifter
Till att börja med enklare uppgifter på en ekonomiavdelning som:
Kund- och leverantörsreskontra
Back office hantering av inkommande ärenden
Avstämningar och kontroller
Kunddebiteringar
Vem är du
För att lyckas och trivas i denna roll ser vi att du har en ekonomiutbildning till exempel gymnasieekonom eller likvärdigt och ett starkt intresse för att utvecklas inom en ekonomiavdelning. Vi ser att du är kvalitetsmedveten, strukturerad och noggrann. Vidare krävs det att du är flexibel, har en god kommunikativ förmåga och är en utpräglad teamplayer. En förutsättning för att vi ska trivas med varandra är att du har ett stort engagemang, du tycker om att ta ansvar och driva ditt eget arbete.
Meriterande är om du redan har eller har haft ett enklare arbete inom en ekonomiavdelning.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt har mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Givetvis är det en fördel om du liksom dina blivande medarbetare älskar att resa.