OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Är du pigg, driven och positiv – och dessutom en fena på service eller intresserad av försäljning – då kan det vara dig vi söker till något av våra uppdrag.
Nu söker vi medarbetare till vår kundservice med placering i Helsingborg. Tjänsterna avser en behovsanställning med goda möjligheter till förlängning. Startdatum för tjänsten är så snart som möjligt.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara, att med hög kvalitét, hantera kundförfrågningar främst via telefon men även andra kanaler och arbeta aktivt med service/försäljning. Det kan handla om befintliga och potentiella kunders avtal, att erbjuda tilläggstjänster samt svara på generella frågor gällande priser, flytt, faktura och avtal. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundservicen för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag.
Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 07.00-20.00 - och helgar 09.00-18.00. Med reservation för att uppdragen kan förändras.
Om dig:
Vi ser att du som söker:
• Är målinriktad, flexibel och vill utvecklas.
• Har lätt för att få kontakt med människor
• Kan och vill arbeta i grupp
• Ser möjligheter även vid utmaningar.
• Har gymnasial utbildning.
• Talar och skriver flytande Danska, svenska och god engelska.
Vad erbjuder H1?
• En behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till annan anställningsform.
• En personlig, passionerad och professionell arbetsplats
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
• Nya och fräscha lokaler