H1 en del av Responda Group söker Team Manager till Haparanda

Arbetsbeskrivning

Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Team Manager inom kundservice
Om tjänsten
Som team Manager hos oss arbetar du främst med ditt team i vardagen och coachar de framåt mot uppsatta mål.

Du tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga Team Managers som du samarbetar med och det finns även andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning. I rollen ingår det att du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! Du rapporterar till Delivery manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare. 

Vidare innebär din roll att du:är din medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang
är tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar
säkerställer att inkommande samtal besvaras i enlighet med våra mål
har ett fullt personalansvar och genomför mål-,prestations-, resultat och lönedialoger.

Om dig
Vi söker dig som: har erfarenhet av att arbeta inom kundservice, gärna outsourcad och gärna på teamledarnivå
har erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter
är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och finska

Det är meriterande om du:kan kommunicera på engelska både i tal och skrift

Som person är du pedagogisk och vill coacha andra. Du har en struktur i ditt dagliga arbete och har koll både på dina projekt samt medarbetarnas utveckling. Vidare är du en driven "doer" som får saker gjorda. Vi ser även att du tycker att service och ledarskap är utvecklande och roligt!

Vårt erbjudande
- En personlig, passionerad och professionell arbetsplats.
- Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
- Möjlighet till delvis remote-arbete.
- Friskvårdsbidrag 
- Ett roligt och engagerat gäng av kollegor.

Sista dagen att ansöka till tjänsten är den 12/11 2023. Vi tar emot ansökningar löpande och använder oss av löpande urval. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vill du veta mer? Kontakta då ansvarig rekryterare Amanda Spejare på 070-350 12 11 mailto:amanda.spejare@h1.seså besvarar vi dina frågor så fort som möjligt. 

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Responda Group,
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2023
  • Ansök senast: 11 november 2023

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024