H1 söker en säljintresserad Team Manager till ett spännande kunduppdrag

H1 söker en säljintresserad Team Manager till ett spännande kunduppdrag

Arbetsbeskrivning

Är du pigg, driven och energisk – och dessutom en fena på försäljning och service – så kan det vara precis dig vi söker. Vill du utveckla, coacha, och driva ett säljinriktat team inom en bransch i framkant så är detta jobbet du letat efter. Sök tjänsten redan idag!

Vi söker dig som motiveras av att arbeta mot mål, ha tät kundkontakt och har en stark servicekänsla. Det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av ledarskap, kundkontakt, och brinner för försäljning och service. Vi erbjuder en roll med mycket variation och stora möjligheter till utveckling tillsammans med ett fantastiskt team av kollegor.

Dina arbetsuppgifter:

• Personal- och resultatansvar för ditt team
• Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål för ditt team
• Aktivt verka för en god arbetsmiljö enligt H1’s Happy Filosofi
• Utbilda/coacha personal inom försäljning över telefon i kombination med kundspecifik kunskap
• Optimera teamets prestation genom daglig uppföljning, utveckla arbetssätt och befintliga processer samt bidra med insikter för att utveckla samarbetet med kund.

Vi söker dig som:

• Är ambitiös, engagerad och resultatinriktad.
• Motiveras av ledarrollen och är engagerad i din personal.
• Intresse av försäljning över telefon
• Kan hålla många bollar i luften och ser vad behöver göras i den dagliga produktionen.
• Brinner för att utveckla individen, gruppen och uppdraget som hanteras av linan.
• Tycker om att arbeta långsiktigt och utveckla befintliga affärer
• Har god erfarenhet av att hantera och bygga kundrelationer

Rollen som Team Manager innebär framförallt att du ska leda och stötta ditt team i deras dagliga arbete där du också är personalansvarig för de medarbetare som ingår i ditt team. Vi ser gärna att du brinner för att utveckla andra människor i deras arbete, coacha och planera för teamets utveckling på grupp och individnivå, samt drivs av ett tätt samarbete med dina kollegor. Du ser det som en naturlig del i din vardag att ta ett övergripande ansvar för ditt team, teamets resultat, och för att bibehålla nöjda kunder och uppdragsgivare.

Personliga egenskaper som vi ser som viktiga för att lyckas i den här rollen är att du vågar ta egna beslut och arbeta självständigt, ha ett starkt eget ansvarstänk, och med glädje och entusiasm kunna leda och inspirera dina medarbetare såväl som kollegor.

Du kommer att driva och utveckla ett team som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och mail inom tågbranschen. Hos H1 får du också en rolig arbetsplats med en aktiv eventgrupp som lägger stort fokus på personalaktiviteter, trivsel och gemenskap.

Teamets huvudsakliga uppgift är att ge god service huvudsakligen via telefon och mail men även inom chatt och Sociala medier på längre sikt. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du och ditt team ställs inför. Det är också en stor fördel att du har erfarenhet av att utveckla affärer och brinner för att arbeta långsiktigt då denna kund står inför stora utvecklingsmöjligheter över tid.

Personliga egenskaper som eftersöks är:

• Utåtriktad
• Lagspelare
• God kommunikationsförmåga
• Självständig
• Ansvarstagande
• Förmåga att motivera och entusiasmera
• Flexibel

Meriterande:

• Tidigare ledarerfarenhet
• Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande verksamheter
• Hanterat kundrelationer
• Erfarenhet från resebranschen

Dina ordinarie arbetstider kommer innebära kontorstid 8-17 måndag till fredag,

Sista dagen att söka tjänsten är 21/12 – 2022. Skicka in din ansökan via länken, vi tar ej emot ansökningar via mail. Observera att intervjuer kommer ske löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat.

Vill du veta mer om vad tjänsten innebär, uppdraget eller har andra frågor – Kontakta Maria Hemmingsson på maria.hemmingsson@h1.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H1 Communication
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2022
  • Ansök senast: 21 december 2022

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

Area Manager/Teamledare

Area Manager/Teamledare

20 december 2024