H1 söker fler stjärnskott inom kundservice i Östersund!

H1 söker fler stjärnskott inom kundservice i Östersund!

Arbetsbeskrivning

Receptionen finns på plan 6

H1 Communication söker just nu fler kollegor till kontoret i Östersund. Ta chansen att utbildas & utvecklas på ett roligt uppdrag med fantastiska kollegor!

Jobbeskrivning:

I det här jobbet kommer du att arbeta med medlemskap, medlemsfrågor samt produktbeställning över telefon och mail inom förlagsbranschen och givarorganisationer.

Du kommer i ditt arbete hantera frågor om medlemskap och åtaganden, reklamationer, leveransfrågor, avslut, givarservice och övriga ärenden från medlemmar/givare.

Du förväntas jobba med merförsäljning och erbjuda andra åtaganden i medlemskap för att minska avslut.

Du arbetar i ett team och tillsammans levererar ni service och support för de produkter och tjänster som ingår i detta uppdrag.

Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundservice för det som ingår i era uppdrag.

Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 08:00-18:00.

Kontraktstyp:

Tillsvidareanställning med inledande provanställning eller behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till annan anställningsform.

Startdatum – Utbildningstillfällen sker under maj/juni enligt överenskomna datum.

Om dig:

Vi ser att du som ansöker:

• Brinner för service.
• Är målinriktad, flexibel och vill utvecklas.
• Har lätt för att få kontakt med människor.
• Kan och vill arbeta i grupp.
• Har god datorkunskap.
• Har gymnasial utbildning.
• Talar och skriver flytande svenska och god engelska.

Vad kan H1 erbjuda dig?

• En tillsvidareanställning med inledande provanställning eller behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till annan anställningsform.
• Kollektivavtalade löner samt möjlighet till bonus i form av provision.
• En personlig, passionerad och professionell arbetsplats.
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.

Vänta inte! Ansök redan i dag då rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Vi ser fram emot just din ansökan!

Vill du veta mer om tjänsten så kontakta Louise Westlin Louise.Westlin@h1.se eller Rasmus Lindqvist Rasmus.Lindqvist@h1.se.

Vi tar inte emot några ansökningar via mail, vänlig sök tjänsten via länken till vår hemsida.

Vilka är vi?

H1 står för Happy ones och filosofin bygger bland annat på att våra medarbetare ska ha roligt på jobbet och känna att man är en del av ett större sammanhang. Vi är övertygade om att ett bra företag strävar efter att varje medarbetare varje dag ska känna en arbetsglädje och förväntansfullhet till jobbet samt glädjas av att prestera tillsammans.

H1 Communication AB startades i Juni 2007 och är ett privatägt bolag med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. Företaget har en hög tillväxt och idag ansvarar företaget för ca 350 anställda i länderna Sverige och Norge med samarbetspartners i Europa.

I dagsläget innehar bolaget ett flertal ISO-standarder i syfte att säkerställa att vår leverans möter våra uppdragsgivares förväntningar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H1 Communication
  • 4 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024