OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är snabblärd och har ett stort bilintresse. Vi ser gärna att du är en lagspelare. Du är positiv, serviceinriktad och kan ta egna initiativ. Viktiga egenskaper som vi uppskattar är att du värdesätter en bra stämning och förstår din egen roll i teamet. Som person är du nyfiken på att lära dig nya saker, du är kommunikativ och drivs av att bygga starka och långsiktiga relationer.
Du motiveras av att leverera kvalité till våra kunder och tar stort eget ansvar för att säkerställa kundnöjdhet. Du har ett strukturerat arbetssätt och har en passion för kundmötet.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att assistera våra bilförsäljare med provkörningar, produktpresentationer och kundhantering. Administrativa uppgifter såsom förbereda bilar till försäljning, göra priskyltar i våra system. Iordningställa inför leveranser, samt följa upp kunder efter billeverans och så småningom även kunna arbeta med bilaffärer på hög nivå med försäljning av begagnade och nya bilar – från första kontakt till avslutad affär.
Vi ser gärna att du har god datorvana, språkkunskaper i svenska och engelska, samt innehar körkort B.
Varför jobba med oss?
Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata pådrivna och engagerade medarbetare. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft.
Om Eklunds Bil
Vi är ett familjeföretag där engagemang och kundnöjdhet står i fokus. Vi är Göteborgs mest centrala bilanläggning och återförsäljare för Hyundai, Mazda och Dodge, vilket vi är stolta över. Ett glatt gäng som vill ge våra kunder ett smidigt bilägande och service i världsklass.
Tjänsten är på heltid med en provanställning på 6 månader. Intervjuer sker löpandesk, så skicka in din ansökan till: jobb@eklundsbil.se
Varmt välkommen med din ansökan!