OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se Vi söker just nu för en kunds räkning en person som kan arbetar halvtid, kl. 8-12, som TELEFONIST/RECEPTIONIST. Företaget är ett litet företag i Åstorp. Uppdraget är en inhyrning med möjlighet till övergång till kund. Start: Omgående ARBETSUPPGIFTER: Du kommer i första hand att svara i telefon, registrera anmälningar från kunder och vidarebefordra övriga telefonsamtal till olika kontaktpersoner. Andra förekommande kontors- och administrativa arbetsuppgifterna ingår. KUNSKAPER OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET: - Du ska ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. - Du måste kunna uttrycka dig väl i tal och skrift när det gäller svenska. - Goda kunskaper i Officepaketet PERSONLIGA EGENSKAPER: För att passa för tjänsten är det viktigt att du har en mogen personlighet. Vi ser gärna att du är servicemedveten och prestigelös samtidigt som du tar ansvar och är noggrann. Du har egenskaper som gör att du kan arbeta självständigt. ANSTÄLLNINGSVILLKOR: - Halvtid, kl. 8-12 - Inhyrning med möjlighet till övergång till kund. - OBS! Då tjänsten är 50 % via ett bemanningsföretag så kan du inte stämpla upp resten av tiden. Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast. Välkommen med Din ansökan!