Händig, driven och serviceinriktad? Bli en del av vår kunds serviceteam!

Händig, driven och serviceinriktad? Bli en del av vår kunds serviceteam!

Arbetsbeskrivning

Personalstyrkan ingår i 3PM-Gruppen och har sedan 2006 försett koncernens egna verksamheter med bemanningstjänster. 2012 beslutades att verksamheten skulle bolagiseras i ett led att dels utveckla Personalstyrkans tjänster, dels kunna erbjuda detsamma till kunder utanför koncernen.


Vår kund är verksam inom fastighetsbranschen och arbetar med uthyrning och förvaltning av möblerade lägenheter för företagskunder samt rum i lägenhetshotell och vandrarhem. Allt för att möta den moderna världens resande och näringslivets behov av kompetens.


De behöver nu förstärka sitt servicetema med en härlig ny medarbetare. Service till gästerna kommer i första hand och du blir en viktig del i deras upplevelse.
I arbetet ingår till stor del bla. följande arbetsuppgifter;
Installera enkel elektronik såsom installera TV-apparater och konfigurera kanalutbudet, byta och installera lampor, ställa fram kökselektronik mm (inget krav på elektronikutbildning)
Montering och möblera upp lägenheter inför uthyrning
Fräscha upp lägenheten genom tex bäddning, byta gardiner mm.
Vaktmästeri, bl.a. skruva fast dörrhandtag och vägguttag, lufta element, rensa avlopp, spackla, byta glimtändare mm.
Enklare administration såsom inspektion och slutbesiktning, fotografering av lägenheten
Följa upp felanmälningar via företagets maintenance team



För att trivas med rollen är det viktigt att du själv kan ta initiativ och vara självgående i din roll, så att gästerna får bästa möjliga service utförd i rätt tid.
Du utgår från deras kontor i Bromma/Alvik varje morgon för att sedan arbeta ute på plats i fastigheterna.
Du tar dig runt i en av deras servicebilar. Detta är en varierande roll där du måste trivas med att arbeta både självständigt och i team.


Personliga Krav;
Du har B-körkort, ej krav på egen bil (god lokalkännedom i Stockholm är meriterande men inget krav)
Du är händig och praktiskt lagd, om du har tidigare erfarenhet som fastighetsskötare/vaktmästare är det meriterande
Du är serviceinriktad och positiv
Du kan förutom fullgod Svenska, även kommunicera väl på Engelska i tal och skrift, då deras gäster kommer från hela världen
Du samarbetar väl i team och är prestigelös
Du har öga för detaljer, är noggrann och gärna vill ge "det lilla extra"
Du har en god fysik då det är en grundförutsättning för att kunna hjälpa till med möblemang



Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är 08:00-17:00, det finns möjlighet med flextid +/- 1 tim, så länge som du jobbar 40h/veckan.
Under uppdraget arbetar du som uthyrd konsult via Personalstyrkan i ca 6 mån, finns god chans till förlängning eller övertagande av anställning för rätt person.


Start omgående men enligt överenskommelse.


Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
V.g. märk din ansökan med PS FOM i ämnesraden på ditt mail för korrekt hantering. Vi tar endast emot ansökningar via mail i detta skede.


Vi undanber oss vänligt men bestämt extern rekryteringshjälp till denna tjänst.
Kontakta oss ej gällande försäljning av tjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

vVD Albin Damberg
0841042370 0841042370

Sammanfattning

Besöksadress

SPEDITIONSVÄGEN 22
SKOGÅS

Postadress

SPEDITIONSVÄGEN 22
SKOGÅS, 14250

Liknande jobb


26 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

Trädgårdspersonal/Säsong

20 december 2024