HÄNDIG KONTORSASSISTENT TILL UPPDRAG PÅ EN DAG I VECKAN

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är en deltidstjänst på 20%/en dag i veckan. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent på deltid/en dag i veckan. Vår kund är en digital partner som är beläget mitt i centrala Stockholm. I rollen som kontorsassistent kommer du arbeta mestadels självständigt men också tillsammans med de andra på kontoret. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att byta glödlampor, se till att det är snyggt och prydligt på kontoret, hantera enklare administrativa arbetsuppgifter och mycket mer.


Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Arbetsuppgifter


Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

- Hantera diverse administrativa arbetsuppgifter

- Byta glödlampor och annat ”fix” på kontoret

- Se till att det är snyggt och prydligt överallt


VI SÖKER DIG SOM

- Är händig och orädd för att ta i när det behövs

- Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook

- Är social, självgående och lösningsorienterad

- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat


Som person är du strukturerad, noggrann och prestigelös. Du är social, serviceinriktad, driven och lösningsorienterad.Du kan arbeta självständigt och gillar att ha ordning och reda.


ÖVRIG INFORMATION


Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 19 oktober 2018

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör sökes till kontor i Nacka

16 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

16 december 2024

Administration

12 december 2024

Administratörer

12 december 2024