Handläggarassistent (process administrator)

Arbetsbeskrivning

Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Genom vårt stora nätverk av delgivare erbjuder vi våra kunder rikstäckande delgivningstjänster.

Varje dag jobbar vi aktivt för att säkerställa att våra delgivare har de bästa tänkbara förutsättningarna för att lyckas med sina uppdrag. För att stödja bolagets tillväxtambitioner utökar vi nu vår administration med en ny handläggarassistent (Process administrator).

Som ett svenskt familjeföretag har långsiktighet och hållbarhet alltid varit viktiga ledord och en framgångsfaktor för oss - vi utför våra uppdrag med omsorg för samtliga parter. Vi lyssnar, förstår och applicerar vår erfarenhet samt expertis för att hjälpa till med alla typer av delgivningsuppdrag, både idag och imorgon.

Aktiv är ett dotterbolag i Alektum Group koncernen.



Om rollen

I rollen som Process Administrator blir ditt fokus att hantera inkommande samtal från delgivare, gäldenärer och myndigheter. Arbetet innefattar även posthantering, registrering av nya uppdrag och efterforskning.

Du kommer arbeta i vårt affärssystem Nova och därigenom handlägga och utreda frågeställningar kopplade till pågående delgivningsprocesser.

Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt.

Din profil

Vi söker dig som är en lösningsorienterad, kommunikativ person som trivs i kontakten med andra människor. Har du erfarenhet delgivning/administration eller av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, du är noggrann, bra på att prioritera och sätter stort värde på ordning och reda. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö.

Ansökan

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Välkommen in med din ansökan senaste den 10 november. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Daniel Holm VD Aktiv Delgivning, 0708160110, daniel.holm@aktivdelgivning.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aktiv Delgivning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 29 mars 2023

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024