OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PayEx Group är en av nordens främsta experter på betalningar. Det har vi blivit tack vare vårt breda produktutbud, vår gedigna kunskap och kompetens. Vi är en privatägd koncern som startades 1972 med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Våra värderingar är service, ärlighet, kunskap och innovation. Vi ligger i ständig framkant med utveckling av innovativa produkter och tjänster till nytta för våra kunder. Det är därför vi behåller vår plats som experter inom betalningar på alla plattformar, oavsett om det rör sig om fysisk butik eller digital handel.
Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating, billing, fakturering, reskontrahantering, inkasso- och kredithantering.
Genom att göra det vi är bäst på frigör vi tid för våra kunder så de kan göra det de är bäst på!
Vill du ta chansen att vara med på resan i ett av PayEx stora fokusområden?
Vi söker nu Handläggare till POS SetUp & Omni CustomerCare som ingår i enheten Omni inom Customer Operations.
Om teamet
POS SetUp & Omni CustomerCare hanterar inkommande avtal, kundtjänst samt uppsätt av nya kunder på PayEx. I teamet är vi idag totalt tolv sammansvetsade och glada medarbetare; elva Handläggare och en Team Manager som alla tillsammans firar våra framgångar och gemensamt tar ansvar för våra motgångar.
Din roll
Som handläggare i POS SetUp & Omni CustomerCare kommer du att vara första länken i att bidra till en god leverans för PayEx nya kunder genom att arbeta med integration i enlighet med inkommande avtal. Där ansvarar du för alla delar inom integrationen av den nya kunden från avtalshantering till parametersättning i system.
I rollen arbetar du med stort fokus på struktur i kombination med flexibilitet, för att förhålla dig till lagar och bestämmelser samtidigt som du effektiviserar våra arbetssätt och rutiner i linje med marknadens behov.
Du arbetar i en dynamisk miljö där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar på starttid av deras nya tjänst. Området innefattar PayEx tjänster idag och framåt! Arbetssättet innebär att du bygger en stor kunskap om våra tjänster och har möjlighet att utvecklas emot nya områden. Du trivs i kundmötet och jobbar enligt våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Din kompetens
Vi söker dig som är har ett stort engagemang av att hantera våra nya kunder.
Du har gymnasiekompetens Du brinner för att ge den bästa servicen och trivs med att vara spindeln i nätet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du är driven, analytisk, ansvarsfull och strukturerad. Du är bra på att kommunicera, arbeta självständigt och i grupp samt trivs med ett högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar. Du är initiativrik och är inte rädd för att komma med egna tankar och idéer.
Meriterande
Kunskap av och har arbetat med Visma Relevant eftergymnasial utbildning
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Ansökan
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Ansökningarna kommer att behandlas löpande men sista ansökningsdag är 2017-02-01 .
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53