OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PayEx Group är en av nordens främsta experter på betalningar. Det har vi blivit tack vare vårt breda produktutbud, vår gedigna kunskap och kompetens. Vi är en privatägd koncern som startades 1972 med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Våra värderingar är service, ärlighet, kunskap och innovation. Vi ligger i ständig framkant med utveckling av innovativa produkter och tjänster till nytta för våra kunder. Det är därför vi behåller vår plats som experter inom betalningar på alla plattformar, oavsett om det rör sig om fysisk butik eller digital handel.
Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating, billing, fakturering, reskontrahantering, inkasso- och kredithantering.
Genom att göra det vi är bäst på frigör vi tid för våra kunder så de kan göra det de är bäst på!
Vill du ha en utmanande och omväxlande roll som Handläggare i Customer Operations? Läs vidare, detta kan vara intressant för dig!
Drivs du av att arbeta i grupp där ni tillsammans skapar den bästa leveransen för våra kunder? Sök då till tjänsten som Handläggare inom Team Onboarding.
Team Onboarding; Om teamets uppdrag
Teamet består av 5 medarbetare som fokuserar på uppstart av nya kunder oavsett tjänst.
Vi strävar alltid efter att utveckla och förbättra arbetssätten och tjänsterna. Tillsammans med våra kunder utvecklas vi.
Din roll
Du kommer vara nyckelpersonen i uppstarten av nya kunder. Utbilda kunderna i vårt gränssnitt samt se till så att kundens tjänster kommer igång på PayEx.
Du arbetar med tester av filer i samband med nyuppsätt av kunder och med förändringar i faktureringsflödena för befintliga kunder.
Du kommer även arbeta med automatiska flödet för faktureringar samt med olika faktureringssätt.
Kundkontakt är en given del av detta arbete och vi lägger stor vikt vid serviceanda och förmågan att se värde för kund.
Vi sätter stor vikt vid flexibilitet och att arbeta tillsammans bakom våra målsättningar. Varje individ hos oss firar våra vinster och tar ansvar för våra förluster, oavsett kompetensgrupp.
Vi arbetar i en dynamisk miljö där vi kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Arbetssättet innebär att du har möjlighet att utvecklas emot nya områden.
Din kompetens
Du är driven och trivs att arbeta med problemlösning.
Du brinner för att ge ett professionellt och trevligt bemötande till kunder & samarbetspartners.
Har ett tekniskt intresse.
Du är noggrann och strukturerad.
Du är ansvarsfull, bra på att kommunicera, arbeta självständigt och i grupp samt trivs med ett högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar.
Du står för och arbetar utefter våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du som person
Du är en person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge kunderna den bästa servicen.
Du tycker om att arbeta tätt tillsammans med kollegor i arbetsgruppen och förstår vikten av samarbete och vinningen av att arbeta tillsammans mot gemensamma mål.
Vi är ett entreprenörsbolag och därför är det viktigt att du gillar högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar.
Meriterande
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola.
Erfarenhet av arbete med tester.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Customer Operations - vårt uppdrag
Customer Operations består av ca 220 medarbetare som finns i PayEx alla länder. Vår kundleverans är till PayEx alla kunder för PayEx alla tjänster.
Customer Operations är indelat i 5 enheter som var och en för sig ansvarar för hela Leveransprocessen inom sina ”produktområden”. Utöver dessa 5 enheter finns det två funktioner som ansvarar för planering och kontroll (Plan & Control) samt verksamhetsutveckling (Develop).
Customer Operations uppdrag är att:
Säkerställa en kundleverans som är i enlighet med ingångna avtal och Service Level Agreement (SLA)
Ansvara för huvudprocessen Leverera - från kundavtal till betald leverans
Vara proaktiva i produkt-, kund- och processutveckling i nära samarbete med Sales, Product och IT
Säkerställa att leverans och utveckling sker i enlighet med marknadens krav på operationell effektivitet, kvalitet och service
Ansökan
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Tjänsten som är på heltid kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 17-05-14.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53