OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning (centralt beläget) söker vi nu en person för uthyrning snarast möjligt, planerad start v36 t.o.m. april 2007. Vikariatet är en heltidstjänst med arbetstid 08.30 - 16.45 (=sommartid fram till 15 september 08.30 - 16.00 och därefter 08.30 - 16.45) Teamet som personen skall arbeta i består av 3 tjejer i åldern runt 30 år. Handläggare/registrerare/receptionist Kundservice - Telefon/e-mail Posthantering - datumstämpling o distr internt Registrering och komplettering av försäkringsansökningar Beställning av kontorsmaterial Ansvarig för frukt/ o kaffebeställning till kontoret Färdigheter: Du tycker om att ge bra kundservice Har trevlig telefonröst samt talar och skriver svenska obehindrat (det är mycket viktigt med stavning vid reg. av försäkringsansökan) Erfarenhet av registrering i databas Officepaketet/Lotus Notes Det är bra om personen kan: Engelska (kan förekomma engelsktalande kunder samt för besökare till kontoret, tyska (inget avgörande krav men dock bra) Förstår norska (eftersom vi har ett nära samarbete med verksamhet i Oslo) Mycket god svenska i tal och skrift ..................................................... Upplärning kommer att ske av en anställd som går över till annan tjänst och upplärningen beräknas ta en månad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90