Handläggare

Handläggare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Inom Back Office finns flera olika inriktningar och gemensamt för dessa är att vi erbjuder en god service, ger en stark kundupplevelse, att vi är effektiva, nyfikna och alltid arbetar för ständiga förbättringar. Som medarbetare på Back Office är du en del av länken mellan våra klienter, våra kunder och övriga interna och externa parter där du kommer arbeta med administrativa arbetsuppgifter.



Kvalitét är det absolut viktigaste i vår verksamhet. Då arbetstempot är högt är det viktigt att man klarar av det utan att tumma på kvalitéten. Du får en utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll och med de uppgifter som du ska utföra. Du har självklart också ett stort stöd av din teamledare och andra stödfunktioner i ditt dagliga arbete.



Vem är du?

För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att arbeta i en målfokuserad verksamhet med högt tempo. Du drivs av utmaningar och att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav. Branscherfarenhet och erfarenhet av systemet Nova är meriterande.



Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Noggrannhet, kundfokus, effektivitet och ett trevligt, positivt och respektfullt bemötande, såväl internt som externt. Ett par års arbetslivserfarenhet behövs för att vara aktuell för tjänsten.



Vad vi erbjuder

Vi välkomnar dig till ett spännande företag med höga mål och ambitioner. Vi sitter i fräscha lokaler i centrala Göteborg och erbjuder dig ett varmt företagsklimat, härliga kollegor samt bra förmåner och goda arbetsvillkor.

Lowell är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Pioneering, Ambition, Compassion Excellence och Responsibility. Värderingarna är grunden för Lowells verksamhet och sättet att vara och arbeta.

Lowell är en koncern med 4400 medarbetare fördelat på tre regioner i Europa; Norden, UK och Dach. Är du en person som är intresserad av att komma in i en internationell koncern med möjligheter att arbeta i andra länder så är det platsen för dig.

Ansökan

Du är varmt välkommen med din ansökan! Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. För frågor kring tjänsten, kontakta Annika Jareborg, Teamledare Operation Support, 0735-34 79 90. Ansök nedan och glöm inte att skicka med CV och personligt brev. Sista ansökningsdag är 6 september 2020.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lowell Group

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lowell Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 augusti 2020
  • Ansök senast: 27 augusti 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A
None

Postadress

11122
0180, 11122

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024