OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en av de största och världskända bolagen inom fordonsbranschen. Till deras räkning söker vi nu en ny medarbetare till deras avdelning som ansvarar för handläggning. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med kundservice och administration? Skicka in din ansökan redan idag!
Din roll
I rollen som handläggare kommer du att besvara frågor och supportera företagets kunder via telefon, mail och chatt.
Utöver detta består arbetet av handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor m.m.
Rollen är på heltid med kontorstider. Du kommer att tillhöra ett team som arbetar på avdelningen "Retail Operations Privat". Kontoret ligger i Södertälje.
Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på sex månader där du kommer vara anställd som Clevrys konsult. Efter uppdragets slut finns det stora möjligheter att bli anställd av företaget. Vi önskar att du som söker kan påbörja uppdraget relativt omgående.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbetat med kundservice och administration samt har goda datakunskaper. Du som söker besitter minst en gymnasieexamen.
Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Som person är du noggrann, strukturerad med en god samarbetsförmåga och lösningsorienterat fokus.
Rekryteringsprocessen
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)