Handläggare

Handläggare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker två drivna och kompetenta handläggare med  akademisk bakgrund och relevant erfarenhet för att förstärka vårt kunds team. Om du är en problemlösare med en passion för att arbeta med människor och har förmågan att hantera olika ärenden på ett noggrant och effektivt sätt, då kan detta vara den perfekta rollen för dig!

Som handläggare kommer du att ha en central roll i att stödja chefer i att avropa och administrera avrop, optionsförlängningar och tilläggsavtal på alla de avtal som finns att tillgå inom IKT.  
Arbetsuppgifter kommer att innebära:


Administration av konsultavrop, så som att hantera beställningar inom ett beställningssystem
Handlägga behörigheter för konsulter och nyanställda
Handlägga beställningar för utrustning och resurser. 
Visa gott omdöme för god service.
Säkra en korrekt hantering av ärenden. 

Tjänsten är med uppstart 2023-09-01 till och med 2024-06-30. Det är möjligheter till förlängning. 

Ansvarsområden
Som handläggare kommer du att ha en central roll i att hantera och utvärdera olika ärenden inom organisationen. Du kommer att ansvara för att granska, analysera och bedöma information för att fatta välgrundade beslut. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar, men är inte begränsade till:


Genomföra noggranna utredningar och bedömningar av ärenden.
Hantera och underhålla ärenden enligt gällande riktlinjer och förfaranden.
Kommunicera med interna och externa intressenter för att samla nödvändig information.
Följa upp och rapportera ärendens framsteg till relevanta parter.


Kvalifikationer
Ska-krav är: 
Högskoleutbildning inom ett relevant ämnesområde.
Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet inom handläggning eller liknande roll.
Tidigare erfarenhet från administrativa uppgifter från en större organisation 
Goda kunskaper i MS office eller likvärdigt 
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift


Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024