Handläggare Back Office till Selecta

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta i ett marknadsledande företag med många kundkontakter och en produkt som sprider glädje? Är du sugen på en rolig utmaning och vill arbeta med administration, fakturafrågor och projektledning? Då kan det vara dig vi söker!

Om tjänsten

På Back Office ingår du i ett serviceinriktat och kul team på 6 personer. Vårt dagliga arbete är att samarbeta med våra kundansvariga och hjälpa dem med administrativt arbete, fakturafrågor och ta fram statistik. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär bland annat:

- Orderläggning

- Statistik

- Uppsägningar

- Uppdatering av prislista

- Support i avtalsfrågor

- Support i fakturafrågor

Vi arbetar i följande IT-system och program så som Movex, QlikView, Barium, Microsoft CRM och Excel. Din placering är på Selectas nyrenoverade huvudkontor i Solna strand i Stockholm och du rapporterar till vår Back Office chef.

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har några års arbetslivserfarenhet av administration, statistik, avtalshantering och projektledning. Som person är du noggrann och tycker det är viktigt att arbetet utförs med kvalité och med en hög servicenivå. Vi söker dig som har en god förmåga att prioritera, arbeta metodiskt samt förmågan att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du ska även kunna arbeta självständigt och med ett högt tempo.

Du som söker har gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi eller liknande. I den här rollen behöver du ha mycket god datorvana samt en mycket god användare av Excel. Du bör även ha mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt samt goda kunskaper i engelska språket, såväl muntligt som skriftligt.

Att arbeta på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts ditt arbete på vad du gör och men också hur du utför ditt arbete, så det är därför viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med Selectas värderingar; Lagarbete, Engagemang och Kvalité.

Selecta erbjuder:

En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett Gott kaffe.

Selecta erbjuder även:

- Friskvårdsbidrag;

- Tillgång till Benify förmånsportal med ett stort utbud av fina personalförmåner;

- Kontoret erbjuder att dricka Gott kaffe på arbetet med många kaffesorter;

- Kontoret erbjuder rabatterad God mat från våra Foodtech lösningar;

- Lunchförmån med subventionerad lunch.

Är Du intresserad?

Tycker du att rollen låter spännande och utmanande? Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag! Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår Back Office chef Åsa Hjelm genom att skicka ett email till: asa.hjelm@selecta.com.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt då urvalet kommer ske löpande, dock senast den 20230115.

Vi på Selecta strävar efter en jämställd och varierad arbetsplats, där olikheter och mångfald tas tillvara.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2022
  • Ansök senast: 15 januari 2023

Besöksadress

Ostmästargränd 5, Årsta
None

Postadress

Ostmästargränd 5
Årsta, 12040

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024