OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För Ropo Capital är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Vi präglas av arbetsglädje och effektivitet, engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Ropo Capital erbjuder tjänster som täcker hela fakturans värdekedja – från distribution och reskontrahantering till påminnelser och inkasso. Vi konkurrerar på marknaden som en teknisk pionjär med en affärsmodell grundad på digitaliseringens fördelar och avancerad automatisering.
Nu söker vi en driven och engagerad kollega som vill arbeta med oss i vårt Contactcenter. Tjänsten avser en heltid.
Om tjänsten
I rollen som handläggare i vårt Contact Center/kundservice arbetar du i det Team som möter våra kunders kunder. Du ansvarar för att säkerställa att vi har en god service och ett proffsigt bemötande i samtliga kanaler.
Du handlägger ärenden och hittar lösningar som passar varje enskilt ärende. Ditt främsta arbetsverktyg är telefonen, men du hanterar även mail och chatt vid behov.
Placering på vårt kontor i centrala Göteborg.
Vi tror att du som söker
…har erfarenhet av liknande arbete
…är utåtriktad, flexibel och driven
…har positiva kundupplevelser i fokus och gillar att ta stort eget ansvar
…trivs med att arbeta i ett högt tempo med många olika arbetsuppgifter
…drivs av att nå uppsatta mål tillsammans med andra
...besitter ett proffessionellt språkbruk på såväl svenska som engelska.
Vi värdesätter personliga egenskaper såsom nyfikenhet, driv och engagemang.
Enkelt sagt söker vi dig som får energi av att prata med människor och är intresserad av att skapa ett värde för kunden. Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat med inkasso, bank eller inom försäkringsbranschen.
Om Ropo Capital
Ropo Capital erbjuder vad vi kallar för Invoice Life Cycle-tjänster, dvs. allt från distribution och reskontrahantering till påminnelser och inkasso. Vårt fundament bygger på egenutvecklad teknik och vi brinner för att skapa extraordinära kundupplevelser med hjälp av data och en oslagbar fakturahanteringsprocess. Genom att vi vågar tänka nytt och sätta nya normer skapas värde för våra klienter och deras kunder i form av stärkta kundrelationer och bättre finansiella resultat.
Ropo Capital är marknadsledande inom fakturahantering i Finland och har genom förvärv de senaste åren expanderat till den nordiska marknaden. Idag har vi ca 400 anställda specialister i Finland, Sverige och Norge och mer än 10 000 kunder. Totalt levererar Ropo Capital över 170 miljoner fakturor och andra dokument årligen. Vårt mål är att år 2023 vara den ledande leverantören i Norden av tjänster inom fakturans livscykel.
Vårt erbjudande till dig
Du erhåller ett riktigt bra förmånspaket, med aktiv satsning på hälsa, friskvård och välmående, samt chans att vara en del av ett spännande och snabbt växande företag.
Vi är ett modernt företag som erbjuder dig en stimulerande och fartfylld arbetsmiljö mitt i centrala Göteborg, med ett flexibelt arbetssätt.
Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi präglas av arbetsglädje och av engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Vi tänker stort och utmanar oss själva varje dag.
Varmt välkommen att skicka ditt CV och personliga brev till hr@ropocapital.se. Urval och intervjuer sker löpande.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Teamchef Shahin Farrokhi på mailadress shahin.farrokhi@ropocapital.se.