OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PayEx Group är en familjeägd koncern med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten 1972 har vi drivit utvecklingen inom vår bransch och är idag nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och för fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura och reskontrahantering, inkasso och kredithantering.
Vill du vara med och arbeta i PayEx, Customer Operations mot nöjda kunder, nöjda medarbetare och mot en leverans där det vi levererar till kund är i enlighet med fördefinierade produkter, processer och rutiner? I sådana fall finns det möjligheter till det nu! Vi söker ett flertal handläggare till flera av våra enheter inom Customer Operations.
Om Customer Operations - vårt uppdrag
Customer Operations består av ca 220 medarbetare som finns i PayEx alla länder. Vår kundleverans är till PayEx alla kunder för PayEx alla tjänster.
Customer Operations är indelat i 4 enheter som var och en för sig ansvarar för hela Levereraprocessen inom sina ”produktområden”. Customer Operations uppdrag är att:
* Säkerställa en kundleverans som är i enlighet med ingångna avtal och SLA.
* Ansvara för huvudprocessen Leverera - från kundavtal till betald leverans.
* Vara proaktiva i produkt-, kund- och processutvecklingi nära samarbete med Sales, Product och IT.
* Säkerställa att leverans och utveckling sker i enlighet med marknadens krav på operationell effektivitet, kvalitet och service.
Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och rollen innehåller bland annat hantering av kundkontakter, betalningar, redovisning och inkasso.
Din kompetens
* Du har en examen i ekonomisk utbildning på gymnasie- eller högskolenivå
* Du är affärsmässig, drivs av ett starkt kundfokus och är kvalitetsmedveten.
* Du har en god förmåga att samarbeta och arbeta serviceinriktat.
* Du har en god förmåga att arbeta självständigt, att strukturera och organisera uppgifterna inom arbetsområdet samt att göra egna prioriteringar.
* Du är handlingskraftig, tar egna initiativ och är prestigelös.
* Du har en mycket god förmåga att tänka analytiskt och förstå komplexa sammanhang.
* Du har mycket goda kunskaper i svenska, både skriftligt och muntligt.
Meriterande är erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Tjänsterna är dels tillsvidaretjänster med provanställning om 6 mån. och dels vikariat. Arbetstiden är förlagd i huvudsak till dagtid, men även kvällar och helger kan förekomma.
Tjänsterna, som är heltid, kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 150817.
Om du har några frågor eller vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Jörgen Pettersson, Head of Customer Operations Financing, på tfn 0498 - 20 20 58 eller 0705-45 10 99.
Facklig företrädare för Unionen är Anna Gräsman, tfn 0498 - 20 77 13.
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53