Handläggare dikningsföretag, Remote

Handläggare dikningsföretag, Remote

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Remote
- Uppdragslängd: 22-jun-2020 - 31-dec-2023
- Ansök snarast
- Omfattning: ca 220 h totalt
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Bakgrund

Uppdraget omfattar identifiering av aktuella dikningsföretag och hur dessa vidare skall hanteras, i området mellan Hurva och Ystad med anledning av planerad kabelförläggning av ny 400 kV kraftnätsanläggning.

Arbetsuppgifterna omfattas av att planera och genomföra informationsmöten, ansvara för samordning och hantering av avtalsskrivning, samt ansvara för löpande rapportering till Kunden om status.

- Sammanställning av antalet berörda delägare till respektive dikningsföretag längsmed landkabelsträckan Hurva-Ystad.
- Framtag av avtalsförslag och underlag för avtal till överenskommelser med dikningsföretagen.
- Sammankalla och hålla i möten med dikningsföretagen och Kunden i detta arbete ingår även att bilda styrelse och att även protokollföra sammanträdet.
- Ta fram förslag på och beräkna eventuell ersättning till dikningsföretagen för de eventuella skador och merkostnader som Kundens arbeten orsakar respektive dikningsföretag


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav): - Utbildning som agronom eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet från praktiskt lantbruk.
- Minst 3 års erfarenhet från att anordna möten och ta fram avtal med dikningsföretag vid arbeten inom större ledningsprojekt
- Inställelsetid till site (Ystad) max 2 timmar


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av tidigare uppdrag gällande handläggning av dikningsföretag avseende kraftledningsutbyggnad.

Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.

- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Arbetar självständigt och målinriktat
- Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter
- Förmåga att arbeta i grupp


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Techbolag inom IT, Energi och Samhällsbyggnad med fokus på ingenjörer, ekonomer, teknologer och jurister.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2020
  • Ansök senast: 5 juni 2020

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


10 januari 2023

10 januari 2023

Gårdsutvecklare till försöksgårdarna

23 december 2022