OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är en kvalitativ leverantör inom hantering av kundtjänst-, växel- samt supporttjänster för företag inom flertalet branscher; bland annat IT, Media, Turistnäring, Telecom, Finans och Försäkring.
Vi bjuder nu in 5 stycken långsiktiga personer till Skellefteå. All personal får inledningsvis genomgå en kvalificerad utbildning.
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter består av att svara på frågor gällande Finans och Försäkring. Med moderna datorsystem som arbetsverktyg hjälper du den inringande med svar på deras funderingar. Arbetstiderna är förlagda dagtid, kvällar & helger enligt schema. Detta gäller både heltid- och deltidsanställda
Meriterande men inget krav för denna tjänst är:
- Erfarenhet av kundservice, försäljning eller telefonvana.
- Språkkunskaper utöver svenska och engelska
- Eftergymnasial utbildning
Vi tror att du som person:
- Trivs med en kontinuerlig uppföljning och utveckling både som person och i ditt arbete
- Besitter goda kunskaper inom svenska och engelska, både i tal och skrift
- Enkelt gör dig förstådd genom välvalda argument
- Känner dig tillfreds med goda prestationer, men trots det siktar högre
På Xzakt Kundrelation erbjuder vi:
- En öppen och trivsam arbetsmiljö
- En god gemenskap bestående av drivna kollegor
- Kontinuerlig coachning och utveckling av personal
- Fast grundlön enligt kollektivavtal + prestationsbaserade provisioner
Intervjuer och anställningar sker löpande. Ansök därför redan idag.
Glöm inte att lämna telefonnummer då inledande kontakt sker via telefon.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10