Handläggare för avtalshantering till internationellt bolag

Handläggare för avtalshantering till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

I denna roll blir du en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Med arbetsplats i centrala Umeå kommer du att ha en spindeln-i-nätet-roll och leverera service till både externa samarbetspartners och interna kunder. Vill jobba med avtalshantering på ett stort bolag med möjlighet att växa? Läs mer och ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är med start i december och du kommer täcka upp för ett vikariat fram till och med augusti 2021. Vid ett gott samarbete och ökat behov finns möjlighet att fortsätta på uppdraget.

Du kommer att vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult ute hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ingå i det svenska teamet där du arbetar med service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder.

Du kommer till exempel att:
* Hantera hyres- och leasingavtal, ärendehantering via mail och telefon
* Arbeta med validering och support gentemot interna avdelningar och samarbetspartners

VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning samt grundläggande ekonomisk kunskap
* Har erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
* Har erfarenhet av kundservice
* God vana av att arbeta i flera datasystem
* Behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift

Om du har erfarenhet av att arbeta med leasing ser vi det som meriterande.

Som person är du:


* Problemlösande
* Strukturerad
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: December
* Omfattning: Heltid
* Placering: Umeå
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2020
  • Ansök senast: 12 december 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024