Handläggare för konsultuppdrag i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Presentation

Vi söker nu en handläggare/ administratör för ett konsultuppdrag på heltid i Eskilstuna. Uppdraget förväntas starta i början av januari och pågår till och med 31 mars 2017. Vi vill hitta dig som är målmedveten och bidrar med positiv energi till teamet.

Obervera den korta ansökningstiden, skicka din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

I din roll som handläggare kommer du arbeta med att bistå i ärendehandläggning. Arbetet handlar till stor del om att förbereda för handläggning, t.ex. hantera begäran om komplettering. Du kommer även bistå i att hålla databasen uppdaterad, d.v.s. hantera adressändringar, ägarbyten och liknande.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som lägst har gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning. Du har minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande uppdrag/ som handläggare. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska och engelska i tal ock skrift samt goda kunskaper i Officepaketet.

Som person är du duktig på att planera ditt arbete, du är noggrann och har en förmåga att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 16 december 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024