Handläggare för projektadministration inom el/energi!

Handläggare för projektadministration inom el/energi!

Arbetsbeskrivning

Är projektadministration något du har erfarenhet av och gärna vill fortsätta utvecklas inom? Har du även kännedom om geografisk datahantering och trivs med en utåtriktad och kommunikativ roll? Här får du möjligheten att vara i fronten av de nya förutsättningar som elmarknaden står inför i och med övergången till förnyelsebar energi. Vi jobbar med löpande urval - välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
”NEKTAB är konsultbolaget som levererar helhetslösningar inom elkraft. Med vår samlade kompetens skapar vi smarta och hållbara lösningar för framtidens elnät. NEKTAB är medarbetarägt och vi sätter stort värde på både utveckling och välmående. Vår starka värdegrund tillsammans med våra medarbetares driv och optimism gör oss till en attraktiv arbetsgivare med hög medarbetarnöjdhet. Detta resulterar i god kvalitet och goda kundrelationer.”



NEKTAB söker nu för kunds räkning en administratör inom området infrastruktur och el. Som handläggare på enheten Markåtkomst kommer du att ingå i ett projektteam bestående av delprojektledare och avlasta dina kollegor genom handläggning av projektets administration. Teamet ansvarar för avtal kopplade till mark och infrastruktur.

Därför ser vi gärna att du har erfarenhet av en administrativt koordinerande roll inom projekt, där din samarbetsförmåga och fallenhet för det administrativa är avgörande för att lyckas och trivas i rollen. Projektteamet hanterar avtal kopplade till mark, vilket innebär att du även gärna besitter kunskap inom hantering av geografisk data (GIS).

#

Du erbjuds


* En långsiktig tjänst där du får arbeta med såväl administrativa ansvar samtidigt som du kommer ha en social roll med många värdefulla kontaktytor
* En roll där du får samarbeta med seniora kollegor som kommer ge dig meriterande erfarenhet inför framtiden.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administration av dokumentation
- Föra in fysisk dokumentation i system
- Ansvara för vissa former av utbetalning samt registrering och utskick av avtal
- Administrativ avlastning i projektteamet

VI SÖKER DIG SOM

Nedan krav skall framgå av CV


* God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska
* Erfarenhet av samarbete i tvärdisciplinärt projektteam
* Grundläggande kunskaper av projektadministration, tidsplanering och rapportering


Vi anser det som meriterande men inget krav om du:


* Har erfarenhet av GIS-system (ArcGIS eller dylikt)
* Har erfarenhet av dokumentationssystem (Alfresco, Sharepoint eller liknande)
* Har erfarenhet av Excel.


Som person är du:


* Ansvarstagande: genom att arbetar självständigt och målinriktat
* Initiativtagande med god samarbetsförmåga
* Kommunikativ
* Flexibel


#

Övrig information


* Start: Snarast möjliga start, dock senast 2022-09-01
* Omfattning: Heltid
* Placering: Sundbyberg
* Uppdraget kräver en säkerhetskontroll.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 25 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 november 2024

14 november 2024