Handläggare Härnösand

Arbetsbeskrivning

Presentation

Effektiv och energisk handläggare till statlig myndighet i Härnösand för ett uppdrag under 1 år sökes. Då tjänsten är på 60% är det perfekt för dig som t.ex. vill kombinera jobb med studier. Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde 1 juni.

Arbetsuppgifter

Som handläggare hos vår kund jobbar du bland annat med:

• telefonarbete och handläggning av frågor
• telefonbokningar
• rådgivning och information till allmänheten
• allmänna kontorsgöromål

Du bemöter och behandlar allmänhetens frågor och synpunkter kring vår kund. Rollen innefattar att ta kundens önskemål och synpunkter till rätt instans i organisationen för vidare behandling och uppföljning.

Omfattning: deltid, 60%

Utbildning/erfarenhet

Du som söker har minst 2 år erfarenhet av arbete som handläggare eller likvärdigt. Din data- och telefonerfarenhet är god och du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Från tidigare jobb har du vana av telefonväxel eller motsvarande Callcenterapplikationer samt att arbeta med sociala medier.

Din förmåga att kunna svara på frågor och vara ett effektivt stöd åt organisationen genom att handleda och svara kunden direkt är hög. Att snabbt kunna bedöma och vidarebefordra information av till rätt mottagare är nyckeln för att bli framgångsrik som handläggare hos vår kund.

Du är ”ansiktet utåt” hos vår kund vilket kräver att du är utåtriktad, stabil under stress och relaterar till andra människor på ett lyhört och smidigt sätt. Din initiativförmåga är hög, du sätter igång aktiviteter och uppnår resultat.

Om du har erfarenhet av myndighetsutövning och/eller kan kommunicera på engelska och gärna på fler språk är det meriterande. Det är också meriterande med eftergymnasial påbyggnad av information, beteendevetenskap eller teknik.

Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Följ oss gärna på Twitter @PooliaNorr

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Nyberg
060-64 10 31
Lisa Fagerström
060-64 10 33
Maria Nyberg

Lisa Fagerström

Natalie Lindwe

Natalie Lindwe
+46 72 074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Maria Nyberg
072 711 04 90
Natalie Lindwe
072 074 20 21
Maria Nyberg
060-641031

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Sundsvall AB Sundsvall
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 13 maj 2016

Besöksadress

Universitetsallén 32, Sundsvall
None

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85171

Liknande jobb


VA-handläggare

VA-handläggare

22 november 2024

Utredare föräldraskapsstöd, med erfarenhet av forskning och  kunskapsarbete

Utredare föräldraskapsstöd, med erfarenhet av forskning och kunskapsarbete

22 november 2024

Utredare inom föräldraskapsstöd, inriktning brottsförebyggande

Utredare inom föräldraskapsstöd, inriktning brottsförebyggande

22 november 2024

22 november 2024