Handläggare i Malmö

Handläggare i Malmö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 Är du en strukturerad och engagerad person med en högskoleutbildning och minst 1 års erfarenhet av handläggning eller likvärdigt arbete? Då har vi ett såväl socialt som omväxlande uppdrag för dig med start omgående. 
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 



Ansvarsområden
Uppdraget som handläggare handlar om att handlägga och fatta beslut samt vara ett stöd för ordinarie utredare genom att utföra diverse administrativa moment. 
 
Arbetsuppgifterna förutsätter ett kundorienterat förhållningssätt. Uppdraget som handläggare ställer krav på flexibilitet då tempot är högt och att man som handläggare utreder många ärenden parallellt. För att lyckats i rollen krävs ett strukturerat arbetssätt samt en förmåga att prioritera och handskas med sin stresstålighet. 

 Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att handla om:
 självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis.
planera och följa upp ärenden.
utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden.
avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut.


Arbetstider
Uppdraget är heltid med start den 16 november till den 31 december med chans till förlängning. 
Arbetstiderna är kontorstider mån-fre. 

Kvalifikationer
En högskoleutbildning eller likvärdig utbildning 
Minst 1 års erfarenhet från liknande arbete. 
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. 



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
 2020-11-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Danielle Giander, konsultchef, danielle.giander@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2020
  • Ansök senast: 11 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024