Handläggare i Nyköping

Handläggare i Nyköping

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat i en administrativ roll samt har god vana av telefonkontakt i ditt arbete? Då är du nog den rätta för oss!

Om uppdraget

Till vår kund i Nyköping söker vi nu flera handläggare för ett myndighetsuppdrag. Uppdraget beräknas starta 29 maj och ska sedan pågå till 5 januari 2024. Omfattning är heltid (100%), arbetstider 07:45-16:15 samt en dag i veckan 09:45-18:15.

Arbetet utförs främst på plats i kundens lokaler men kan även komma att utföras på distans max 2 dagar i veckan efter upplärningsperioden.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbete som handläggare på myndigheten. Arbetsuppgifterna är att självständigt besvara allmänna frågor via telefon inom folkbokföringsområdet. En fullständig introduktion och utbildning kommer att ingå på 4 veckor.

För rollen söker vi dig som är positiv, serviceinriktad och kundorienterad. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga samt ett bra bemötande både mot kunder och kollegor där du inger förtroende. betydelsefullt är också att du kan arbeta självständigt, men samtidigt ha mycket god förmåga att samarbeta. En fördel tror vi du har om du stimuleras av att arbeta i ett högt tempo. För arbete på myndigheten ser vi också att du är noggrann, ansvarstagande och respekterar schemalagda tider.

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt system
- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
- Arbetslivserfarenhet från kundservice där arbete skett via telefon


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Annelie Hammarborg, annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010 26 44 635

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2023
  • Ansök senast: 26 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


15 september 2023

21 augusti 2023