Handläggare i servicedesk

Arbetsbeskrivning

Medicinsk Teknik


Sjukvård

Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största sjukhus och tillsammans med Karolinska Institutet leder vi den medicinska utvecklingen i Sverige.

Medicinsk Teknik (MT) har cirka 200 medarbetare och har i uppdrag att övergripande planera och utföra underhåll på medicintekniska utrustningar.
För att möta de nya arbetssätten på Nya Karolinska i Solna samt för att förbättra servicen mot befintlig verksamhet i både Solna och Huddinge har MT beslutat att upprätta en servicedesk. Servicedesken kommer att hantera felanmälningar, beställningar och frågor rörande medicinteknisk utrustning och MTs övriga tjänster.



Arbetsuppgifter:
Som handläggare i servicedesk är du MTs ansikte utåt och arbetar med mottagning och registrering av ärenden, ger teknisk support och följer upp och kvalitetssäkrar ärenden.

Du kommer att ha en viktig roll i att utforma och bygga upp servicedesken samt i att forma MTs nya arbetssätt så att de passar den nya organisationen och de nya arbetssätten i det nya sjukhuset.


Kvalifikationer:
Vi söker dig som har utbildning inom medicinsk teknik eller motsvarande kompetens.
Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete med medicinteknisk utrustning, sjukvård och/eller arbete i en kundbemötande roll.


Personliga egenskaper:
Som person är du serviceinriktad och lösningsorienterad med en god kommunikationsförmåga.

Du har förmåga att engagera dig och din omgivning samt att skapa ett positivt arbetsklimat med delaktighet från kollegor och kunder.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.


Övrig information:
Vid frågor kring tjänsten ber vi er vänligen kontakta oss via e-post på grund av semestrar.


Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. <b>Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.</b>

Sammanfattning

Liknande jobb


26 november 2024

Consumable Sales Specialist

Consumable Sales Specialist

13 november 2024