Handläggare Inlåning Företag till bank i city

Handläggare Inlåning Företag till bank i city

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker nu till vår kund en administrativ handläggare till avdelningen inlåning företag. Kunden är en bank som sitter centralt i Stockholm och du kommer tillhöra en grupp på 12 person.
Uppdraget är start omgående eller under januari månad och först och främst 6 månader framåt. Det finns stor chans att man därefter blir förlängd eller anställd hos kunden.

Arbetsuppgifter;
Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta ansvar du för handläggning och administration av bankens inlåningserbjudanden. Några av dessa är b.la;

- Analysera affärsplaner och budgetar på nystartade bolag
- Administrera kundens produkter och dess tjänster
- Kontrollera och följa upp KYC-blanketter
- Ställa ut bankintyg och öppna bankkonto samt bankgiro
- Handlägga förfrågningar från myndigheter och andra banker

Tjänsten innebär service till i första hand företagskunder med hantering av ansökningar och övrig ärendehantering som har med erbjudandet att göra. I rollen kommer du jobba nära dina kollegor i teamet men samtidigt ha intern kontakt med andra avdelningar. I denna tjänst har du ingen kontakt med slutkund.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har en examen från högskola/universitet inom ekonomi och har jobbat extra under studietiden inom ekonomi alt. bank/finans, alternativt att du har en gymnasieekonomutbildning och har jobbat några år inom ekonomi, bank eller på finansbolag. Du är talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Du har lätt för att sätta dig in i olika system.

För att trivas hos kunden tror vi att du sprider härlig energi omkring dig, du har ett professionellt arbetssätt och en mycket god känsla för service. Du jobbar prestigelöst och som person är du självgående, tar stort ansvar i dina åtaganden och du har ett starkt inre driv. Du kan arbeta såväl självständigt som i team. För dig är det självklart att se till teamets och affärens bästa. Du trivs i en roll där du har många arbetsuppgifter igång samtidigt och har lätt för att strukturera och jobba noggrant.

Detta uppdrag ger dit möjlighet att få utvecklas på en bank och få inblick i många olika delar inom hur man jobbar mot företagskunder.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-02-1

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2022
  • Ansök senast: 6 juli 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024