OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Barona söker nu en handläggare på avdelningen för återförsäljare, till ett bolag inom bilbranschen i Södertälje!
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt våra återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu en handläggare till vår del av kundservice som hanterar administration och kontakt med våra återförsäljare. Rollen som handläggare är ett konsultuppdrag med placering på vårt huvudkontor i Södertälje.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra återförsäljare. Vårt fokus ligger på administrativa processer där du bland annat kommer att jobba med kampanjadministration, konsignation, fakturering, utbetalningar etc. Vårt mål är att arbeta effektivt där vi supporterar våra återförsäljare till snabba lösningar och där vi lägger stort fokus på att ge våra återförsäljare högsta möjliga service.
Kvalifikationer
För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper.
För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta våra återförsäljare på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du kan lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. Du tar egna initiativ, är flexibel, ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.
Vi söker dig som Har minst gymnasieutbildning
Har erfarenhet från liknande tjänster inom bank, finans, bilförsäljning eller biladministration
Har i tidigare roll arbetat administrativt och med mycket kontakt med leverantörer/kunder/återförsäljare
Har goda datorkunskaper
Dina personliga egenskaper Lojal och samarbetsvillig
Initiativtagande och drivande
Serviceinriktad och ha förmåga att skapa goda relationer
Kommunikativ och tycker om att arbeta i team
Affärsmässigt agerande gentemot återförsäljare/samarbetspartners/slutkunder
Plats: Södertälje
Arbetstider: Måndag - Fredag 8-17
Tjänsten är på heltid med start omgående. Uppdraget sträcker sig minst 6 månader med goda chanser till förlängning.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se