OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns en möjlighet att ta dig an en meriterande roll med många utvecklingsmöjligheter på en av Sveriges största banker. Som handläggare får du använda din sociala sida såväl som ditt intresse för bank och finans. Ett glatt gäng väntar på sin nya kollega, är det dig dom väntar på?
Beskrivning
Perido söker nu dig som har några års erfarenhet av arbete på bank och nu vill ta dig an rollen som handläggare inom det snabbväxande området Cash Management. Här blir du en del av en trygg och stabil bank som värnar om sina kunder. Tjänsten är placerad på bankens fina kontor centralt i Stockholm.
Vad innebär rollen som Handläggare? I rollen som handläggare kommer du ingå i ett team vars främsta arbetsuppgifter är att hantera och supportera bankens kunder inom området Cash
Management. Detta kommer ske i nära samarbete med specialister, Cash Management Advisors och kundansvariga. Kundfokus och att skapa kundnöjdhet blir därför i ditt dagliga arbete högt prioriterat.
Vem letar vi efter? Vi letar efter dig som med en positiv inställning tar dig an dina arbetsuppgifter. Ett intresse för siffror och finans samt en vilja att alltid leverera bästa möjliga service kommer hjälpa dig att utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Vidare tror vi att du är en trygg och strukturerad person med en sociala förmåga som du får användning för i kontakten med kunder och kollegor. Att skapa sig en förståelse för de kunder som du har kontakt med är en viktig aspekt av rollen.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
● Gymnasial utbildning
● Ett par års erfarenhet av arbete från bank
● Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Meriterande:
● Eftergymnasial utbildning inom relevant område
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare, första 6 månaderna som konsult och därefter anställning direkt hos kund. Tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vi är ett av de största konsultföretagen för tjänstemän i Sverige, och det skapar möjligheter. Möjligheter för dig att arbeta i engagerande roller, på såväl stora välkända bolag som mindre mer familjära företag och samhällsnyttiga offentliga verksamheter, inom en mängd spännande branscher! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet genom interna undersökningar år efter år. När vi anställer dig som konsult ser vi på dig långsiktigt, oavsett om uppdraget du anställs för just idag är kortsiktigt. Vi tror på våra anställda och kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. För oss är det även en självklarhet med kollektivavtal och hälsofrämjande aktiviteter. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31500 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se