OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Företaget är en branschledande leverantör av kredithanteringstjänster med närvaro på över 20 marknader i Europa. Bolaget hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria.
Arbetsuppgifter:
I rollen som handläggare arbetar du administrativt med behandling av delgivningsärenden. Du har kontakt med kunder, registrerar och handlägger ärenden tills det är slutfört och fakturerat. Du har i rollen flertalet kontaktytor och samverkar med bland annat delgivningsmän, kunder, myndigheter samt kollegor. På sikt kommer dina ansvarsområden att växa och du har bland annat möjlighet att bli ansvarig kontaktperson för bolagets delgivningsmän runt om i landet och också ansvarig för rekrytering av nya delgivningsmän. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har en hög servicenivå i samtliga kontakter.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst 3 års erfarenhet av handläggning
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Kunskaper inom delgivning är starkt meriterande
• Tidigare erfarenhet inom inkasso eller kredithantering är meriterande
För att bli framgångsrik i rollen som handläggare är du uppmärksam på detaljer och upptäcker sådant som andra ofta missar. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Vidare dubbelkollar du ditt arbete noggrant och din förmåga att skapa och hålla en struktur gör att allt du lämnar ifrån dig håller hög kvalitet. Vidare är du en pedagogisk person som har lätt för att samarbeta och samverka med olika typer av människor. Du ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ, att bidra med nya idéer och testa nya arbetssätt ser du som självklart i din yrkesroll. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund