OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Detta är till vår samarbetspartner som arbetar med bygg och anläggning.
Din roll
Rollen kallas internt för ekonomisupport och är en del av den interna supporten som är en internleverantör av de processorienterade personal- och transaktionsintensiva verksamhetsområdena Ekonomi, Lön, HR och IT till koncernens samtliga verksamheter.
Inom ekonomisupport blir du en del av team på runt fem personer där du kommer arbeta aktivt för att nå dina egna och teamets mål. Du kommer att få kontinuerlig utbildning inom ekonomisupports tjänster för att alltid kunna leverera bra service.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Via telefon, e-post och webb erbjuda support till koncernens kunder, leverantörer och medarbetare inom kund- och leverantörsreskontra
- Ge information och vägledning i diverse fakturafrågor
- Bidra i arbetet med att utveckla självhjälps-guider
- Aktivt arbeta i vårt ärendehanteringssystem
- Vara delaktig i utvecklingen och förbättringen av rutiner och processer
Detta är ett konsultuppdrag till årsskiftet med chans till förlängning
Din profil
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter och har ett stort intresse för system. Det är meriterande om du har utbildning inom ekonomi och har kunskaper om kund- och leverantörsreskontra.
I övrigt motiveras du av att arbeta tillsammans med andra i en grupp. Du sprider positiv energi och kunskap vidare i teamet, och arbetar för att ni tillsammans ska nå era gemensamma mål. Att tänka steget längre och arbeta proaktivt är en styrka hos dig och du vågar ställa frågor samt komma med egna förslag. Önskvärt är också god förståelse av norska.
I denna roll blir du en viktig ambassadör och du bemöter alltid kunder på ett professionellt sätt.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)