Handläggare inom fleet till stort bolag i Södertälje

Handläggare inom fleet till stort bolag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Vi söker nu en handläggare för kunds räkning i Södertälje. Tjänsten är heltid 8.00-16.45 måndag till fredag. Du kommer att bli anställd av oss på Dreamwork men arbeta på plats hos kund.

Om verksamheten
Teamet Fleet administration inom avdelningen Fleet operations ansvarar för flertalet administrativa uppgifter för företagets fleet-kunder. Både de som har enbart har finansiering samt de som har finansiering med administration. Teamet har en backoffice-funktion och våra kunder är större företag med en vagnpark pa° företag mer än 10 bilar.
Just nu söker vi en handläggare till gruppen som hanterar kontering av leverantörsfakturor. Som handläggare på Fleet- administration får du möjlighet till utvecklande och varierande arbetsuppgifter.

Mer om tjänsten
Teamet ansvarar i huvudsak för:

- Avrop & Aktivering av nya bilfinansieringsavtal
- Avslut av bilfinansieringsavtal, skapande av lösenofferter, bestridanden av skadedebitering och frågor rörande testprotkoll
- Kontering av leverantörsfakturor samt kontakt med leverantörer
- Hantering av förfallna fodringar besikningskallelser, filinläsningar
- Ändringar av befintliga bilfinasieringsavtal samt hantering av drivmedelskort
- Fakturering och därtill förberedande uppgifter.

Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen med arbetslivserfarenhet från en liknande administrativ tjänst. Vi ser gärna att du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftlig som muntlig i både Svenska och Engelska.

Som handläggare på Fleet Adminstration behöver du var serviceinriktad, ansvarstagande och eftersom vi arbetar i Team så förutsätter vi att du är en lagspelare. Du är noggrann, strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt och kan arbeta förebyggande och lösningsorienterat. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta med flera olika arbetsuppgifter under ett tidvis högt tempo.

Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 7 mars 2023

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024