Handläggare inom inkasso till ledande bolag

Handläggare inom inkasso till ledande bolag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

I rollen som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att handlägga kundens ärenden inom ramen för inkasso- och efterbevakningstjänster. Du kommer att fatta beslut om rätt åtgärd i respektive ärende i syfte att driva in utestående fordringar på ett kvalitativt och kostnadseffektivt sätt. Som administratör verkar du också för att kundens ärenden hanteras i enlighet med deras koncept, kundunika lösningar samt bolagets värderingar. Vidare säkerställer du att arbetet utförs i rätt tid och på ett kvalitetsmässigt sätt i syfte att medverka till en effektiv process.
Arbete är omväxlande då de innefattar kontakt med myndigheter och tillhörande administration.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som är nyfiken och prestigelös och besitter goda kunskaper inom Officepaketet. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med administration och handläggning meriterande ifall du har erfarenhet från inkasso. Det viktigaste är att du har en vilja att lära dig och är intresserad av utveckling, du kanske precis har tagit examen och söker ditt första jobb eller hunnit jobba något år och känner att du vill byta och fortsätta inom administration.

Om företaget
Företaget sitter söder om Stockholm i nya fräscha lokaler med goda kommunikationsmöjligheter.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Shahrokh Afyouni, shahrokh.afyouni@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2020
  • Ansök senast: 22 april 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024