OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år & 8 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 80-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kund söker nu en Handläggare inom omgivningspåverkan. Din roll kommer att vara att handlägga ärenden i frågor som rör tillfällig vistelse, störningar och allmänna frågor om omgivningspåverkan. Du kommer att ha mycket kontakt med bland annat boende och verksamheter som påverkas av kundens arbeten. Du kommer att ansvara för erbjudande om tillfällig vistelse, kontakt med tredje man, bokningar och ramavtalsförfrågningar. I rollen ingår administrativa uppgifter som diarieföring och hantering av inkomna störnings- och skadeärenden.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst högskoleingenjörs- eller kandidatexamen med relevant inriktning (ex lantmäteri, fastighet, samhällsbyggnad, juridik eller miljöteknik) eller annan motsvarande utbildning och erfarenhet som kunden sammantaget bedömer som likvärdig.
- Minst 5 års yrkeserfarenhet inom samhällsbyggnadsbranschen, t ex omgivningspåverkan, hållbarhet, akustik eller vibrationer.
- Minst 2 års erfarenhet av att jobba med administrativa arbetsuppgifter så som diarieföring, framtagande av rutiner, arbetssätt eller policys.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av omgivningspåverkan i minst 1 samhällsbyggnadsprojekt.
- Minst 2 års erfarenhet av kommunikations- eller intressentfrågor.
- Minst 2 års erfarenhet av att arbeta med ledarskapsfrågor.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström