Handläggare inom Remarketing

Handläggare inom Remarketing

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu en handläggare inom Remarketing till en välkänd internationell fordonskoncern i Södertälje!

Arbetsbeskrivning

Du kommer att tillhöra gruppen Remarketing som arbetar med processen kring återlämnandet av operationella leasingfordon.

Du får möjligheten att arbeta i en spännande och utvecklande roll med kvalificerad handläggning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

• Utföra bedömning av skador samt testprotokoll avseende återlämnade operationella leasingfordon
• Daglig kontakt med återförsäljare
• Stötta teamet med övrig administration, såsom fakturahantering
• Medverka i i utvecklingen av test- och skadeprocesser
• Medverka vid utbildning av samarbetspartners inom området slitage och test av fordon

Kravprofil

Vi söker dig som har minst två års erfarenhet från arbete relaterat till skadebedömning/skadereglering alt reparationer och onormalt slitage inom fordon. Det är meriterande om du har arbetat med administration inom området. Även erfarenhet av administration med ekonomiska inslag, exempelvis leverantörsreskontra är meriterande.

Vidare har du arbetat inom branschen i minst två år, till exempel hos en bilåterförsäljare, på en fordonsverkstad eller ett försäkringsbolag.

Du har en avslutad gymnasieutbildning och god kommunikationsförmåga, både i svenska och engelska och i tal och skrift.

Vi söker dig som har ett stort engagemang, som är ansvarsfull och pålitlig. Du är en person som verkligen brinner för service och administration samt är lösningsorienterad. Du är en lagspelare med en god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt.

Praktisk information

Organisationen är ett global fordonskoncern som återfinns i över 100 länder. Bolaget ifråga är ett mycket välbekant och uppskattat varumärke. Arbetsplatsen ligger i Södertälje.

Tjänsten är ett konsultuppdrag under cirka 6-9 månader.

Tjänsten är heltid under kontorstider. Tillträde för tjänsten är omgående.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-04-26, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

Vänligen ansök via länken: https://www.amga.se/soker-du-jobb/?jobid=105003

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg, sara.fogelberg@barona.se.

Välkommen med din ansökan!

Om Barona

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2020
  • Ansök senast: 26 april 2020

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024