Handläggare inom Service Operations i Södertälje

Handläggare inom Service Operations i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Långsiktigt uppdrag för dig som vill arbeta med bred administration och många kontaktytor! Till avdelningen Service Operations hos vår kund i Södertälje söker vi nu en handläggare.

Om tjänsten
Som handläggare inom gruppen för test- och skadedebitering får du möjlighet till varierande och utvecklande arbetsuppgifter inom återlämnandet av företagets leasingfordon. Du kommer främst att arbeta med granskning av inkommande testprotokoll utifrån riktlinjer avseende återlämning, hantering av ändringsärenden från återförsäljare både via telefon och mail samt hantera inkommande mail och fakturor. En stor del av din arbetsdag kommer att innefatta kontakt med återförsäljare relaterat till testprotokoll i samband med återlämnande av leasingfordon.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak




Vem är du?
Tjänsten kräver att du har:
• Minst gymnasieexamen men vi ser gärna att du har en relevant vidareutbildning.
• Tidigare erfarenhet av liknande tjänst där du arbetat med administration och service inom bank- och finansbranschen, bilförsäljnings- eller biladministrationsbolag
• God kommunikativ förmåga och flytande kunskaper i både svenska och engelska.
• Goda systemkunskaper.

För att lyckas i rollen som handläggare behöver du vara lojal, ta initiativ och driva dina arbetsuppgifter självständigt för att uppnå resultat med hög kvalitet. I rollen ingår kontakt med såväl interna som externa parter varpå god samarbetsförmåga, serviceinriktad och förmåga att skapa varaktiga relationer är av vikt. Du motiveras av att arbeta i team och har förmåga att kommunicera väl. Du behöver ha ett affärsmässigt agerande gentemot återförsäljare, samarbetspartners och slutkunder.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Övrig information

Start: Så snart som möjligt och kommer att pågå året ut
Omfattning: Heltid
Placering: Företagets kontor i Södertälje, i och med rådande läge kan även arbete hemifrån bli aktuellt
Övrigt: Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Poolia och arbetar hos vår kund

Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan via annonsen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2021
  • Ansök senast: 12 mars 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024