Handläggare inom test- och skadedebitering till kund i Södertälje

Handläggare inom test- och skadedebitering till kund i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ha många kontaktytor och är duktig på administration? Då kan vi ha tjänsten för dig. Till vår kund i Södertälje söker vi nu flera handläggare som är framåt och initiativtagande. Du kommer att jobba inom gruppen för test och skadedebitering. Uppdragets längd är på ca ett år på heltid med placering på huvudkontoret i Södertälje, endast 30 min från Stockholm.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som handläggare inom gruppen för test- och skadedebitering får du möjlighet till varierande och utvecklande arbetsuppgifter inom återlämnandet av våra operationella leasingfordon. Du kommer främst att arbeta med granskning av inkommande testprotokoll utifrån riktlinjer avseende återlämning, hantering av ändringsärenden från våra återförsäljare både via telefon och mail samt hantera inkommande mail i form av inkommande fakturor. En stor del av din arbetsdag kommer att innefatta kontakt med återförsäljare relaterat till testprotokoll i samband med återlämnande av operationella leasingfordon.

Då processerna kring hur hanteringen av återlämnandet av operationella leasingfordon ska se ut är under utveckling kan det även i rollen komma att ingå att aktivt medverka vid den utveckling som bedrivs och kommer att bedrivas.

Vem är du?
Vi söker dig med gymnasieutbildning, meriterande med högskoleutbildning. Du har erfarenhet från liknande tjänster inom bank- och finansbranschen, bilförsäljnings- eller biladministrationsbolag, där du arbetat administrativt och med mycket kontakt med leverantörer, kunder och/eller återförsäljare. Goda datorkunskaper är nödvändigt för denna roll.

För att lyckas i rollen som handläggare behöver du vara lojal, ta initiativ och driva dina arbetsuppgifter självständigt för att uppnå resultat med hög kvalitet. I rollen ingår kontakt med såväl interna som externa parter varpå god samarbetsförmåga, serviceinriktad och förmåga att skapa varaktiga relationer är av vikt. Du motiveras av att arbeta i team och har förmåga att kommunicera väl. Du behöver ha ett affärsmässigt agerande gentemot återförsäljare, samarbetspartners och slutkunder.


Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och som kommer att pågå i sex månader med chans till förlängning. Uppdraget är på heltid och placeringsort är Solna. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Ansökan sker genom annons på hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!


Övrig information:
Heltid med start omgående i ca ett år framåt med god chans till förlängning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 22 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb