OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar administration och siffror? Vill du vara en del av ett företag där det är mycket på gång och du får möjlighet att bidra med din kunskap och kreativitet? Då är detta en tjänst för dig.
Du kommer att ingå i en arbetsgrupp om cirka 10 personer på avdelningen försäkringsadministration. Dina främsta arbetsuppgifter kommer innefatta hantering av utbetalningar, kontrollera uppgifter i system, uträkning av pension, rättelser, hantera ärenden som kommer it in från kundservice etc. Däremellan ingår även deltagande i projekt samt tester i de befintliga affärssystemen.
Omfattning: Vikariat om 12 månader.
Arbetstider: Kontorstider med flex.
Start: Omgående.
Kundföretaget
AMF:s viktigaste uppdrag i samhället är att leverera bra pension till cirka 4 miljoner kunder. AMF är grundat och ägs av LO och Svenskt Näringsliv. Dessa organisationer har gett AMF i uppdrag att skapa bra pensioner för alla som jobbar inom deras avtalsområden. AMF har inga aktieägare eller andra intressenter som ska ha del av kakan utan alla vinster i AMF går tillbaka till alla som är kunder hos dem.
AMF ligger mitt i centrala Stockholm och har idag omkring 350 medarbetare. Med nästan fyra miljoner kunder och ett förvaltat kapital på cirka 563 miljarder kronor har AMF ett stort samhällsansvar och är en av de största aktörerna på den svenska pensionsmarknaden. AMF drivs av ett engagemang för deras kunder och en stolthet för deras uppdrag. De lever enligt deras värdeord Enkel, Trygg och Mänsklig.
Din profil
Du som söker har en administrativ ådra och har således erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med försäkringar tidigare, gärna med siffror inkluderat. Du har minst en gymnasieutbildning i ryggen alternativt en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Som person är du noggrann och strukturerad. Du gillar att arbeta självständigt samtidigt som du tillhör ett team som du hela tiden kan kommunicera och bolla problem och framgång med. Vidare är du en flexibel och driven person som gillar förändringar och inte backar för att ta egna initiativ. Du behärskar svenska och engelska språket obehindrat.
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se. OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mail.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11