Handläggare kundärenden till Tekniska verken

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter ett tidsbegränsat uppdrag med fokus på administration, där du kommer att göra stor nytta för förstaget? Då kan rollen som handläggare till Tekniska verkens kundserviceavdelning vara något för dig!

Om Tekniska verken
Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision - att bygga världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. Vi tycker det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald i rekryteringsprocessen.


Om arbetsuppgifterna
I denna roll kommer du att ingå i en grupp med engagerade och service-inriktade medarbetare, där du kommer att hjälpa resterande team på kundserviceavdelningen. Du kommer bland annat att arbeta med: registrering av ärenden i system
återkoppling till kunder via mail och telefon
övrig system- och registervård   

Om dig
Vi söker dig som drivs av att arbetat självständigt samtidigt som du gärna ser dig själv som en del av ett större team. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är stresstålig, trots höga arbetstoppar. Vi ser att du som söker har gymnasieexamen, med goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. God allmän datavana behövs för att lyckas i rollen samt att du är snabb på att sätta dig in i nya system. Har du erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är detta starkt meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Övrigt 
Du kommer att vara anställd via oss på OnePartnerGroup men arbeta hos Tekniska verken på Brogatan 1 i Linköping. Uppdraget stäcker sig sex månader framåt och startdatum är den 14/2-2022. Detta är en heltidstjänst på 100%, arbetstid 08-17, vardagar.

Observera att vi inte kan hantera cv och personligt brev via mail på grund av GDPR. Tydliggör gärna din tillgänglighet/uppsägningstid i ansökan.

Du är varmt välkommen att söka redan idag, då vi tillämpar löpande urval!

Sammanfattning

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024