OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
- informera och ge service till allmänheten Vi söker medarbetare till Kundcenter hos Kronofogden i Kristianstad.Ditt nya jobb innebär att besvara frågor från allmänheten per telefon, ta hand om skriftliga förfrågningar, e-post och utskick samt arbeta med registrering.Arbetstiden är schemalagd mellan 8-18, men du har själv möjlighet att påverka din arbetstid.Du är allmänhetens första kontakt med Kronofogden och därmed vårt ansikte utåt.Vi söker dig .som har 2- eller 3-årig gymnasieutbildning med godkända betyg i svenska, engelska, matematik och samhällskunskap .som har arbetat minst två år i callcenter/kundcenter med många telefonkontakter .med goda datorkunskaper .som är serviceinriktad och har ett professionellt bemötande .som har lätt att kommunicera med andra i tal och skrift .med god samarbetsförmåga .med personlig mognad och empatisk förmåga .som tar ansvar för ditt lärande och delar med dig av kunskaper och erfarenhet till andra Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet som inneburit kontakt med människor i pressade situationer. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Om du har frågor kan du kontakta: Kontaktpersoner:
Kontaktpersoner på detta företaget
Marcelo Olivares, teamchef
010-578 36 12
Joakim Strömberg, teamchef
010-578 37 17
Pär Stuberg, facklig kontaktperson ST
010-577 64 27
Susanne Madsen, facklig kontaktperson Saco
010-577 64 30
Bo Söderkvist, HR-konsult
010-574 93 69
Patrik Willhans , Teamchef
010-5783643
Malin Almkvist Klaesson, facklig kontaktperson ST
010-578 38 68
Lars Nilsson , facklig kontaktperson Saco
010-5783591
Paulina Estephan, HR-konsult
0767-252 28 74
Ulrika Klasa, teamchef
010-579 22 53