OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PayEx Group är en familjeägd koncern med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten 1972 har vi drivit utvecklingen inom vår bransch och är idag nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och för fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura och reskontrahantering, inkasso och kredithantering.
Vill du leverera kundservice i världsklass? PayEx söker nu engagerade medarbetare till ett slutkundsteam inom Customer Servicei Visby.
Kundservice är ett mycket viktigt område för PayEx då det är vi som är ansiktet utåt både för våra kunder och för PayEx. Vi har en ambition att lösa alla inkommande ärenden, oavsett media, i första kontakten, samtidigt som vår målsättning är att leverera kundservice i världsklass. För att uppnå detta krävs det stor kompetens hos medarbetarna.
Vi är ett sammansvetsat team som tycker om att ha roligt på arbetet samtidigt som vi levererar utmärkt service. Vill du arbeta med service och support av framtidens betalsätt skall du söka dig till oss!
Din roll
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som handläggare inom Customer Service är hantering av inkommande ärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier. Ärendena som är av väldigt varierande karaktär rör bland annat frågor kring delbetalningar, inkasso, avtal, transaktioner och problemlösning i stort.
Det är en förutsättning att du är serviceinriktad och tycker om att använda telefonen som det primära arbetsverktyget samt trivs i ett arbetsklimat som kräver stor flexibilitet.
Arbetstiderna blir i skift under våra öppettider som är 08.00 – 20.00 måndag till torsdag, 08.00-18.00 fredag och 10.00-17.00 lördag och söndag.
Din kompetens
Vi söker dig som:
* Är driven, positiv och har känsla för god service och hög kvalitet.
* Är lösningsorienterad, stresstålig och stimuleras av högt tempo.
* Har erfarenhet av arbete inom kundservice eller support.
* Är en person som ser möjligheten och utmaningen i att bidra till att utveckla kundservicearbetet med egna erfarenheter och idéer.
* Teknisk kompetens och/eller kunskap inom något eller några av våra affärsområden är meriterande.
* Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
* Har mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
* Kunskaper inom danska och/eller norska är meriterande.
Din ansökan
Tjänsterna, som är heltid, kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 2013-10-06.
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt.
Facklig företrädare för Unionen är Katarina Rosdahl, tfn 0498 - 20 23 23.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53