Handläggare Kundservice

Handläggare Kundservice

Arbetsbeskrivning

Om HAYPP GROUP
HAYPP GROUP leder den globala omvandlingen från rökning till ett hälsosammare produktalternativ. Med ursprung I Skandinavien, lång erfarenhet från banbrytande marknader inom rökfria alternativ samt att vara ledande inom e-handelssektorn, har vi nu tagit vår vision till en global skala och vi betjänar mer än 500 000 konsumenter.
Hos oss sätter vi alltid konsumenten först. Vi samarbetar med konsumenterna varje dag för att förstå deras behov och önskemål, och vi känner dem som ingen annan aktör i branschen. Vi brinner för vår vision att hjälpa konsumenter att ändra skadliga vanor samt att inspirera till hälsosammare njutning för rökare.
HAYPP GROUP värnar om sin personal och har bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, årliga utlandskonferenser och fina kontorslokaler centralt i Stockholm. För att inte tala om en varm och välkomnande atmosfär för alla nya stjärnor som börjar hos oss. (Under rådande Covid- situation utförs arbetet hemifrån, men vid tillfälle återgår vi till kontor)
Kundserviceavdelningen består av ett gäng på 15 flitiga, glada och hjälpsamma hjältar som brinner för service och tillsammans med resten av företaget säkrar bolagets frammarsch på diverse spännande marknader.
Om tjänsten
Vi letar nu efter en driven och engagerad stjärna till vår kundservicefunktion för våra marknader med fokus på våra svenska och norska konsumenter. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att vi ger varje kund riktigt bra service. Tjänsten är på 100% med arbetstider Måndag- Fredag 10-19.
Din profil
Tidigare dokumenterad erfarenhet av kundbemötande (butik, event, sälj, kundservice etc).
Trivs med att arbeta självständigt och i ett team.
Lösningsorienterad.
Uppvisar genuint engagemang mot kund.
Systemvana och kvick vid tangentbordet
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Meriterande är tidigare erfarenhet av kundserviceyrket och goda kunskaper i det norska eller tyska språket, men det är inget krav.
Du är strukturerad i ditt arbetssätt och är inte rädd för att ta beslut inom ramarna för din roll när situationen kräver det.
Dina arbetsuppgifter
Bearbeta kundärenden enligt rutin i företagets olika system
Besvara inkommande kundärenden via samtal, mejl och chatt
Orderhantering
Skratta och ha kul med kollegor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norden AB, Snusbolaget Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2021
  • Ansök senast: 15 maj 2021

Postadress

Birger Jarlsgatan 43
Stockholm, 11145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024