Handläggare leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Handläggare till Leverantörsreskontra, en ledig tjänst Vi söker en medarbetare till vår nordiska Business Controller grupp med ansvar för Leverantörsreskontra. Arbetet innebär att: . Ansvara för leverantörsreskontra arbetet för tilldelade varuleverantörer . Sköta leverantörsbetalningar för både lokala och utländska leverantörer . Ansvara för att fordringar läggs upp för tilldelade leverantörer . Bevaka och registrera nya fodringar i IMpuls . Ansvara för att kontoavstämningarna görs minst en gång per månad för tilldelade leverantörer . Ansvara för att icke matchande inleveranser följs upp månadsvis . Kontinuerligt stämma av alla leverantörer i IMpuls för att säkerställa en korrekt och uppdaterad reskontra . Uppdatera leverantörsregistret Du skall helst ha några års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter, behärska engelska i tal och skrift och ha goda kunskaper i Excel. Du skall vara ansvarsfull, flexibel, stresstålig, ha en god initiativförmåga samt en förmåga att kunna planera dina arbetsuppgifter. För att du skall trivas hos oss krävs att du har lätt för att arbeta både självständigt och i grupp och trivs att jobba i ett högt tempo. Naturligtvis är du noggrann och tycker om att arbeta med siffror. Din ansökan vill vi ha snarast eller senast 20 februari till: www.ingrammicro.se Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Anna Weibull
072 145 94 88
HR Manager Michaela Pehrström
072 141 35 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ingram Micro AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 februari 2007
  • Ansök senast: 20 februari 2007

Besöksadress

BOX 39 16493 Kista
None

Postadress

BOX 39
Kista, 16493

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010