OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
För framtida uppdrag söker vi fler handläggare med erfarenhet av systemen BIS och Stigfinnaren till en offentlig verksamhet i Umeå. Är du en person som brinner för bra kundbemötande och trivs i rollen som ansiktet utåt, läs vidare för detta är en tjänst för dig!
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare / handläggare är din uppgift att vara behjälplig till kunder, men även kollegor, som ringer till verksamheten och behöver information och hjälp i diverse frågor. Detta kan vara att tillhandage information, ge rådgivning samt vägledning. Rollen innefattar även att ta emot kunders önskemål och synpunkter vidare till rätt instans i organisationen för vidare behandling och uppföljning. Sedvanliga kontorsgöromål ingår också i arbetsbeskrivningen.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning, gärna en eftergymnasial utbildning med administrativ inriktning. Alternativt förvärvade kunskaper inom området genom arbetslivserfarenhet. Tidigare arbetslivserfarenhet inom närliggande verksamhet, så som kundtjänst är meriterade. Utöver är även tidigare erfarenhet av att vara delaktig i stödprocesser i ledningsärendet meriterande.
Vidare är du van att arbeta med datorer och har erfarenhet från baninformationssystemet BIS samt systemet Stigfinnaren.
Som person är det viktigt att du alltid stävar efter att ge kunder ett gott bemötande. I rollen som kuntjänstmedarbetare/ handläggare är du ansiktet utåt, där av läggs stor vikt på personliga egenskaper så som att vara utåtriktad och serviceinriktad.
Vidare är det av betydelse att du är noggrann, stresstålig och självgående. Du har förmågan att ta egna initiativ samt kan prioritera och bedöma om inkommen information behöver vidarebefordras till ny och rätt mottagare. Det är viktigt att du känner dig bekväm i att kommunicera i så väl tal som skrift på både svenska och engelska. Det är meriterande om du behärskar fler språk, men detta är inget krav.
Låter detta som en tjänst för dig? Tveka då inte med att skicka in din ansökan.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan genom att klicka på ansök på poolia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532